Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Γαλατόπιτα

Καλή και όμορφη βδομάδα!
Γλυκό ξεκίνημα με νόστιμη και εύκολη γαλατόπιτα!
 Υλικά:

1 λίτρο γάλα (5 φλ. τσαγιού)
1 φλ. τσαγιού σιμιγδάλι χοντρό
1 ½ φλ. τσαγιού ζάχαρη
1 βανίλια
Ξύσμα από 1 λεμόνι
Ξύσμα από 1 πορτοκάλι
2 κ. σούπας βούτυρο
4 αυγά
4-5 κουταλιές καστανή ζάχαρη
Κανέλα

Σε βαθιά κατσαρόλα ζεσταίνουμε το γάλα σε μέτρια φωτιά
Ανακατεύοντας διαρκώς με σύρμα, 
προσθέτουμε το σιμιγδάλι και την ζάχαρη.
Μόλις το μίγμα αρχίσει να πήζει, προσθέτουμε την βανίλια, 
το ξύσμα και το βούτυρο και αποσύρουμε από την φωτιά.
Χτυπάμε ελαφρά τα αυγά 
και τα προσθέτουμε στο μίγμα, όσο αυτό είναι ζεστό, 
ανακατεύοντας καλά, μέχρι να έχουμε μια λεία κρέμα.
 Βουτυρώνουμε καλά ένα μέτριο πυρέξ 
και το πασπαλίζουμε με λίγο σιμιγδάλι.
Αδειάζουμε στο πυρέξ την κρέμα 
 και πασπαλίζουμε την επιφάνεια με μπόλικη καστανή ζάχαρη.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180ο 
για 45 λεπτά περίπου, μέχρι να ροδίσει η επιφάνεια.
Κάνουμε υπομονή για τουλάχιστον 15 λεπτά, 
να σταθεί λίγο η πίτα μας, 
κόβουμε σε κομμάτια 
και σερβίρουμε με μπόλικη κανελίτσα!

Σημ:  Το μέγεθος του ταψιού εξαρτάται από το πόσο λεπτή θέλετε την πίτα ~ η δική μου στο μέτριο πυρέξ βγήκε, όπως βλέπετε,  αρκούντως παχουλή ~ οπότε, αν την θέλετε λεπτή και κομψή, χρησιμοποιείστε μεγάλο σκεύος!

16 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Από τα πιο αγαπημένα μου γλυκά! Ευχαριστούμε πολύ για την νόστιμη και εύκολη συνταγή, θα την κρατήσω σε πρώτη ζήτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αφράτη και τσουμπωτή μ' αρέσει και μένα η γαλατόπιτα Μπέτυ μου, σαν την δικιά σου!!
    Σου έγινε πολύ λαχταριστή!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ellerinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılar...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. όλο λέω να κάνω και όλο κάτι τυχαίνει....
    Πρέπει να την κάνω...
    Υπέροχη!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ νοστιμη...μολις την εβγαλα απο το φουρνο και δεν αντεξα...δοκιμασα ενα κομματακι!ετσι την εκανε κ η γιαγια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε και σας έφερε όμορφες αναμνήσεις!

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Η γαλατόπιτα κανονικά δεν έχει σιρόπι, δεν το'χω κάνει ποτέ, αν το επιχειρήσετε θα χαρώ να μάθω το αποτέλεσμα!

      Διαγραφή
  7. Την έφτιαξα και μου βγήκε υπέροχη και αρωματική παρ' όλο που δεν είχα καστανή ζάχαρη να την πασπαλίσω. Ευχαριστούμε για την όμορφη συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απλα τελεια!!! Εγω ειμαι περιεργη με τα γλυκα και τα φαγητα αλλα η γαλατοπιτα σου με ξεπερασε δεν αρεσε μονο σε μενα αλλα και στους φιλους μου ενα μεγαλο μπραβο😍😍😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σας ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο! Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε τόσο! Καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  9. Είναι υπέροχη !!!!!
    Εγώ την έχω σιροπιάσει και μου θυμίζει κρέμα από γαλακτομπούρεκο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία ιδέα! Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε η συνταγή!!!

      Διαγραφή
    2. Πολύ ωραία ιδέα! Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε η συνταγή μου!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...