Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Αρνίσια παϊδάκια κοκκινιστά

Για αλλαγή, αυτά τα παϊδάκια μπήκαν στην κατσαρόλα παρέα με μπόλικη σπιτική σάλτσα ντομάτας και έγιναν ένα γρήγορο πλην όμως ωραιότατο Κυριακάτικο φαγάκι!


Υλικά:

1 κιλό παϊδάκια αρνίσια
Μισό φλυτζάνι ελαιόλαδο
Αλατοπίπερο
Κανέλλα τριμμένη

Σε φαρδιά κατσαρόλα έβαλα το λάδι να ζεσταθεί καλά και έριξα –με προσοχή- τα παϊδάκια. 


Τα ρόδισα καλά από όλες τις πλευρές και τους πρόσθεσα το αλατοπίπερο, την κανέλλα, την σάλτσα ντομάτας και ένα φλυτζάνι ζεστό νερό. 
Τα άφησα να σιγοβράσουν σε χαμηλή φωτιά μέχρι να μαλακώσουν και να πιούν το ζουμάκι τους.


Όταν έμειναν με πηχτή σαλτσούλα, τα σέρβιρα με πουρέ πατάτας.


Έγιναν λουκούμι!

9 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΟ ΦΑΓΗΤΟ...ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΙΣΤΑ...ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μμμμμ.......μαμαδίστικο φαγάκι αγαπημένο!!! Μπορώ να έχω και μια τηγανιά πατάτες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φαγητό που μου θυμίζει το πατρικό μου, αγαπημένο των γονιών μου.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιάμιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι θέλω μια μεριδούλα παρακαλώ πολύυυυυυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα , θα το δοκιμασω... αν και τα παϊδάκια τα προτιμώ στα καρβουνα.... @Λίλα ... με τηγανητές πατάτες εννοείται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εννοείται ότι τα τσακίζω ψητά, αλλά είναι μια καλή ιδέα έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τα λατρεύω ψητά αλλά και έτσι καλομαγειρεμένα που τα έχεις θα τα λατρευα και αυτά !!!

    φιλια και καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σκέτος πειρασμός για τους νηστεύοντες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...