Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

Τάρτα με πράσα και ροκφόρ

Πολύ νόστιμη τάρτα...το ροκφόρ δίνει μια ξεχωριστή γεύση!

Χρειαζόμαστε:
1 φύλλο σφολιάτας
3 αυγά
3 πράσα κομμένα ροδέλες
1 φλυτζάνι κρέμα γάλακτος
100 γρ ροκφόρ λιωμένο με πιρούνι
1 φλυτζάνι γραβιέρα τριμμένη
λίγο πιπέρι

Πλένουμε καλά τα πράσα, τα κόβουμε σε ροδέλες και τα βράζουμε ελαφρά σε αλατισμένο νερό για 10 λεπτά περίπου. Τα στραγγίζουμε καλά και τα αφήνουμε λίγο να κρυώσουν.
Ανακατεύουμε τα πράσα, την κρέμα γάλακτος, τη γραβιέρα (κρατώντας λίγη για το τέλος), το ροκφόρ, τα αυγά και το πιπέρι. Βουτυρώνουμε μια ταρτιέρα, στρώνουμε τη σφολιάτα, αδειάζουμε μέσα τη γέμιση, πασπαλίζουμε την επιφάνεια με την υπόλοιπη γραβιέρα και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο για 40'-45' στους 180 βαθμούς.

Τρώγεται μια χαρά και κρύα...

18 σχόλια:

  1. Λατρεύω τις τάρτες, λατρεύω τις τάρτες με πράσο, άρα η πρότασή σου θα εφαρμοστεί σε κάποιο τραπέζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. λατρευω ολες τις πιτες, ανοιχτες οι κλειστες.μου θυμιζει μια κρεμμυδοπιτα που κανω και λεω να τη δοκιμασω. φαινεται πεντανοστιμη και λαχταριστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. MMM. I love quiche with leeks. I'm not so keen on blue cheese but leeks... yum

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι μου κάνεις πρωϊνιάτικα!!!!!!!!!
    Λατρεύω το ροκφόρ κι επειδή μου αρέσουν και τα πράσα φαντάζομαι τη γεύση της τάρτας!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτή η τάρτα είναι για μένα! Μου αρέσουν και τα πράσσα και το ροκφόρ! Τέλεια! Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια η τάρτα αλλά εγώ δεν θέλω το ροκφόρ... γενικά έχω ένα πρόβλημα με τα τυριά. Θα μου φτιάξεις μία χωρίς????
    Φιλάκια, καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το ροκφόρ αγαπημένη μου γεύση!
    Μπέττυ μου,γειά στα χεράκια σου!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ σαν μου μύρισε λέμεεεεεεεεεε
    Εδώ είμαι εδώωωωωωωωω πέτα ένα κομματάκιιιιι
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εγω Μπετούλα μου σήμερα θα δώσω το κομματι μου στο Λιλάκι - είμαστε μαλωμένοι με το ροκφόρ χιχιχιχι!!! -

    καλη βδομαδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι παθαίνω μεσημεριάτικα!!Λατρέυω το πράσο!
    Αθηνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. την ψηφίζω με χίλια!!!αχτυπητος συνδυασμός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. φαινεται τελεια και πεντανοστιμη...θελω ενα τεταρτημοριο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και τα δυό υλικά δυνατά και υπέροχα.
    Οποιος θέλει να το ελαφρύνει, αντικαθιστά την κρέμα με γιαούρτι που το ενσωματώνουμε πολύ καλά με το ροκφόρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ καλή η συνταγή σου Μπέτυ!! Συγχαρητήρια! Μόλις την έφτιαξα και μας άρεσε πολύ!

    Αννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο Άννα! Πολύ χαίρομαι!
    Αν σας αρέσουν οι τάρτες γενικά, δοκίμασε και την τάρτα με τυριά, ελιές και ντομάτα - πολύ φίνα γεύση! επίσης αυτή με τα μανιτάρια είναι η αγαπημένη μου!
    Περιμένω νέα σου, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ki egw epishs latreuw tis tartes kai auth fainetai kataploiktikh Betty ... mmmm, pws tha thela ena kommataki twra!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. λατρευω πολυ τις ταρτες..
    το ροκφορ δεν μου αρεσει αλλα στην ταρτα φεννετε τελια....
    δοκιμασα με αυγο αλλα μυριζε αυγουλιλα και ετσι δεν την εφτιαξα σημερα cuisine μπορει να φτειαξω
    τα τηγανιτα βερικοκα με την σαλτσα γιαουρτιου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...