Κυριακή 30 Αυγούστου 2009

Ρυζοσαλάτα

Εύκολη, γρήγορη και πολύ δροσερή.

Λύση της στιγμής αν δεν εχω μαγειρέψει κάτι άλλο αλλά επίσης πολύ νόστιμη και ευπαρουσίαστη για να συνοδέψει κρέατα όταν έχω κόσμο στο σπίτι.

Για ένα μεγάλο μπολ σαλάτας, βράζω 2 φλιτζάνια τσαγιού ρύζι Μπάρμπα-Μπεν σε 4 φλιτζάνια νερό με 1 κύβο ζωμό βοδινό.
Ψιλοκόβω μια σφικτή ντομάτα, αγγούρι, πιπεριά πράσινη και κόκκινη, 2 αυγά βραστά, ζαμπόν ή γαλοπούλα, κρεμμύδι ξερό και τα ανακατεύω με το ρύζι, αφού κρυώσει.
Αν θέλω να την κάνω πιό πλούσια σε γεύση ανακατεύω 4 κουταλιές σούπας μαγιονέζα με 2 κουταλιές κέτσαπ, προσθέτω και λίγη σόγια σος που την κάνει πικάντικη και περιχύνω τη ρυζοσαλάτα. Την αφήνω στο ψυγείο και την σερβίρω δροσερή.

18 σχόλια:

  1. ti uperoxo fagito pou einai auto..i nostimia tou den perigrafetai..na erthw me to piataki mou?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Anna: τώρα που θα έρθεις θα δεις νοστιμιές...υπομονή λίγες μέρες ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Betty καλησπέρα.
    Μόλις επέστρεψα στο σπίτι από τις διακοπές μου.
    Πήρα το μύνημα σου και θέλω να μου γράψεις ακριβώς που να σου στείλω την κουκλίτα με τα μανιτάρια.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ δροσερη και νοστιμη σαλατα, Ευχαριστουμε για την συνταγη.χαιρετισμους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ dhmhtra: καλώς ήρθες και καλό φθινόπωρο... προς Θεού, δεν θέλω να σε βάλω σε τέτοιο κόπο, απλά είπα ότι μου άρεσε πολύ η μανιταροκουκλίτσα, δεν το είπα για να μου την στείλεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και μόνο απ τις εικόνες μου τρέχουν τα σάλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία και δροσερή! Ότι πρέπει για ελαφρύ φαγητό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δροσερή και πολύ εμφανίσιμη, εγώ θα προλάβω να πάρω πριν βάλεις μαγιονέζα με χαλάει η λιπαρότητα της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ελα και την περιμένω πως και πως την ρυζοσαλάτα σου!!
    Η δικιά μου με μπόλικη μαγιονέζα, βάλε κι αυτήν που δεν θέλει η Γαστεροπλήξ μην πάει χαμένη:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έλειψα δυο μέρες και έχασα τόσες ωραίες γεύσεις? Τί κρίμα...Μήπως έμεινε κάνα κοκκαλάκι απο το κουνέλι και λίγο ρυζοσαλάτα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλά ε, πολύ ωραία ιδέα..πέρα από ριζότο δεν έχω φτιάξει ποτέ κρύα ριζοσαλάτα...θα την φτιάξω σιγουρα..ασε που αν δεν φτιάξεις την σως έχεις μια χαρά ένα ελαφρύ και πλήρες γεύμα...Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάλι έγραψες Μπέττυ μου!
    Χίλια μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έλειπα και έχασα πολλά, αλλά ήρθα και δοκίμασα απ΄όλα! Γειά στα χέρια σου (και της Κικής!)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σας ευχαριστώ όλους...Βλέπω ότι οι ανάμικτες σαλάτες αρέσουν σε όλους μας...ας ψάξω στα συρτάρια μου λοιπόν, όλο και κάποια ξεχασμένη συνταγή θα βρω...Καλό σας βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα πάρω κι εγώ σαλατίτσα γιατί ως γνωστόν σαλάτες και ψάρια είναι το φόρτε μου και σε ανταπόδωση σου έχω ένα βραβείο στα λιλά μου, να περάσεις να το πάρεις!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχη σαλάτα, τι σαλάτα δηλαδή..φαγητό για μένα, σήμερα λόγω δουλειάς φάγαμε πρόχειρα ότι είχαμε, πατάτες τηγανιτές, σαλάτα και έτοιμο ψητό κοτόπουλο.Απο ότι κατάλαβες ο Δημήτρης έμεινε ..νηστικός.Μια τέτοια σαλάτα θα ήταν ότι πρέπει μα όταν ανεβαίνεις κουρασμένη απο το ςεργαστήρι τρως ότι έχει το ψυγείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Efkoli, grigori kai nostimotati. Mou tin echeis mathei edo kai para poly kero.
    Vassoula

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...