Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

ΠΗΡΑ ΒΡΑΒΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟ !!!!

[Imagination_award.png]


Απίστευτο μου φαίνεται...

Η ευγενέστατη και συμπαθέστατη ΕΛΕΝΑ από τις Συνταγές της Καρδιάς και η νέα μου φίλη ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ επέλεξαν το blog μου για το Βραβείο Φαντασίας...

Είναι πολύ συγκινητικό και ενθαρρυντικό να σε επαινούν τέτοια άτομα. Δεν το περίμενα ποτέ όταν ξεκίνησα αυτό το blog - ο σκοπός του ήταν να βρίσκουν απλές και εύκολες συνταγές οι κόρες μου και οι φίλες τους στο Λονδίνο !!!
Κόλλησα όμως και πραγματικά είναι κάτι που το κάνω με μεγάλη χαρά - μακάρι να είχα περισσότερο χρόνο να ασχολούμαι και με το blog και με την κουζίνα μου!

Υποθέτω ότι πρέπει κι εγώ να εξηγήσω γιατί μου αρέσει να περνάω τόσο χρόνο στην κουζίνα μου:
1. Η μαγειρική με ξεκουράζει και με ηρεμεί αφάνταστα - όσο πιο φορτισμένη η μέρα μου τόσο πιο νόστιμο γίνεται το φαγητό !
2. Με χαροποιεί ιδιαίτερα να περιποιούμαι τους φίλους με δικές μου δημιουργίες - και να βλέπω την ικανοποίηση τους.
3. Μου αρέσει ιδιαίτερα να δοκιμάζω νέες γεύσεις και να ανακατεύω υλικά.
4. Μου δίνει μεγάλη χαρά να αλλάζω δοκιμασμένες συνταγές και να πετυχαίνει το αποτέλεσμα.
5. Αλλά η μεγαλύτερη ικανοποίηση έρχεται όταν μου λένε φίλοι και γνωστοί ότι έφτιαξαν κάποια από τις συνταγές του blog και ήταν πραγματικά πετυχημένη!

Με τη σειρά μου θα ήθελα να δώσω κι εγώ αυτό το βραβείο:
Στην Ιφιγένεια που γεμίζει την μέρα μας με όμορφες και λαμπερές εικόνες.
Στην 50fm για τα χρώματα και τα τρυφερά της κείμενα.
Στην rena του HFL για τις πολύ νόστιμες και απλές δημιουργίες της.
Στην dhmhtra και τα ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ για τις καθ' όλα εξαιρετικές αναρτήσεις.

και άφησα τελευταία την ΕΛΕΝΑ - ελπίζω να μπορώ να δώσω βραβείο στους ίδιους που μου το έδωσαν - και όχι από αβρότητα, οι Συνταγές της Καρδιάς είναι από τα καλύτερα και αρτιότερα ιστολόγια που έχω δει... και ας μας βάζουν καθημερινά σε γευστικούς πειρασμούς!!!

11 σχόλια:

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ "ΧΡΥΣΟ ΣΚΟΥΦΟ" !!! Το λέω πραγματικά και όχι για κομπλιμέντο ή ο,τιδήποτε άλλο.

    Περιμένουμε και άλλα εκ μέρους σας! Υπόσχομαι να δοκιμάσω σύντομα την....σπανακόπιτά σας!!

    Δ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΠΡΑΒΟ Betty!! Εύχομαι να πραγματοποιήσεις και άλλες πολλές μαγειρικές "φαντασίες" ....

    Μr Anonymous (ΔΠ), ακόμα να φτειάξεις την σπανακόπιτα? Είναι ποίημα, χάνεις!

    Vassoula

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εύχομαι να έχεις χρόνο ώστε να γεμίσει η μπλοκογειτονιά υπέροχες μυρωδιές από τα σπιτικά φαγάκια και τις λιχουδιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Betty μου νομίζω ότι οι νοστιμιές σου αξίζουν και με το παραπάνω το βραβείο!!
    Πάντα να είσαι τόσο νόστιμα δημιουργική εύχομαι από καρδιάς!!!
    Σε ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου για το βραβείο, δεν ξέρω τι να πω!!
    Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Betty, συγχαρητήρια για το βραβείο σου, πάντα τέτοια !!! σ'ευχαριστούμε για την απονομή σου στο μπλοκ μας μα πιο πολύ σ'ευχαριστούμε για τα τόσο καλά και γλυκά σου λόγια.

    Και παλι συγχαρητήρια απο καρδιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπεττουλα, δεν ξέρω γιατι μου βγάζει με αυτό τον τρόπου το ονομά μου ! είμαι η Maria B. απο τις συνταγές της καρδιας.

    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βetty μου,
    Πόσο χαίρομαι για το βραβείο σου!
    Παρουσιάζεις με τόσο μεράκι κι ομορφιά τις εξαιρετικές σου γεύσεις!
    Είσαι άξια,συγχαρητηρίων,βραβείων και αγάπης!
    Μπράβοοοοο!!!
    Τώρα, για τη δική μου βράβευση,θέλω να σου δώσω ένα φιλί,να σε πάρω μια αγκαλιά και να σου πώ χίλια ευχαριστώ!
    Είναι τιμή για μένα!
    Μάλιστα έχω σαστίσει λίγο,γιατί προχθές μου έδωσε άλλο ένα βραβείο φαντασίας η σπουδαία μας ΙΖΑ!
    Αμάθητη, βλέπεις από βραβεία κ.λ.π.
    Να είσαι πάντα καλά και να μας νοστιμεύεις τη ζωή μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για το βραβείο! Να συνεχίζεις να μας ομορφαίνεις τη μέρα με τις νόστιμες συνταγές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα συγχαρητήρια μου για το βραβείο σου.Το αξίζεις.'Έχεις ένα από τα πιο καλαίσθητα blog μαγειρικής.
    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελισάβετ συγχαρητήρια και σίγουρα αξίξεις πολύ περισσότερα!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...